Fiyatları da belli olan telefonlar ve Saat ile Kulaklık çok şık tasarıma sahip. Sizce nasıl ? izleyip fikrinizi söyleyin
Samsung Note20
Samsung Galaxy Note20'leri Tanıttı Sizce Nasıl?
9
●173
- 07-08-2020, 00:02:32
- 07-08-2020, 00:10:55Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kanalın hayırlı olsun bide izleyip yorum yapın demişsin
- 07-08-2020, 00:12:17yurtdışından getirip kayıt vergisi 1800 tl ödesen yine ucuza geliyorUMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış hesaplamadım değil mi?
- 07-08-2020, 00:14:30Desteğe hayır demeyiz. Videoyu izlerseniz evdeki imkanlarla güzel bir iş yaptığımız görülecektir.Rawnessteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2020, 00:14:31Özellikle Huwaei, Oppo, vb. markaların f/p ürünlerinin, kullanıcı beklentilerini umulmadık şekilde fazlasıyla karşılaması, Samsung un hiçbir işe yaramayan garanti ve yedek parça kazıkçılığından uzak durmayı öğretti. Şahsi görüşüm ve temennim burnu havada Samsung un çırpındıkça bu politikası yüzünden Nokia gibi batacağı yönünde. Not : Samsung kalitesini göz ardı etmiyorum ama müşterilerini yedek parça yönünden keriz yerine koyması kabul edilebilir değil. Samsung bana göre pişmanlıktır.
"Kanalınız hayırlı olsun bu arada" - 07-08-2020, 00:15:17zaman geçtikçe imei atma işini hallederlerse ıraktan çok telefon gelir ülkemizetolgaonair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2020, 00:28:21teşekkürler çok güzel özetlemişsiniz. ben de eskiden samsung led tv kullanırken servis anlamında hayal kırıklığına uğrayıp bozulunca Sony tv almıştım. şu an ki döviz rakamları ile bizim artık aldığımız (ki bu fiyatlarla almak da zor) cihazların bozulmaması için dua etmemiz gerekiyor. özellikle Apple müşteri hizmetleri anlamında hala açık ara önde gibi. Vodafone müşteri hizmetleri de en azından müşteriye karşı kullandığı dil anlamında apple'ı örnek aldığına bir kaç gün önce şahit oldum.anlayan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Samsung'un bu modellerinin fiyat/performans olarak ne durumda olduğunu kullanmadan anlayamam ama videolarda görüldüğü ve teknik özelliklerine bakılınca iyi bir iş çıkardıklarını görüyorum. Avrupada insanlar 999 (euro) birim paraya telefon alırken biz 9.299 (tl) birim paraya almamız da üzücü. işimiz zor.
yanlış hesaplamadım değil mi?