• 07-08-2020, 00:02:32
    #1
    Fiyatları da belli olan telefonlar ve Saat ile Kulaklık çok şık tasarıma sahip. Sizce nasıl ? izleyip fikrinizi söyleyin


    Samsung Note20
  • 07-08-2020, 00:06:56
    #2
    Kamerası çok kaba, kasa plastik (sanırım) kısacası hiç hoşuma gitmedi.
  • 07-08-2020, 00:09:11
    #3
    999 dolara satılır = 7259 tl
    1 tane kendimize + 1 tane devlete = 15 bin liraya hayırlı olsun
  • 07-08-2020, 00:10:55
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kanalın hayırlı olsun bide izleyip yorum yapın demişsin
  • 07-08-2020, 00:12:17
    #5
    UMUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    999 dolara satılır = 7259 tl
    1 tane kendimize + 1 tane devlete = 15 bin liraya hayırlı olsun
    yurtdışından getirip kayıt vergisi 1800 tl ödesen yine ucuza geliyor
    yanlış hesaplamadım değil mi?
  • 07-08-2020, 00:14:30
    #6
    Rawnessteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanalın hayırlı olsun bide izleyip yorum yapın demişsin
    Desteğe hayır demeyiz. Videoyu izlerseniz evdeki imkanlarla güzel bir iş yaptığımız görülecektir.
  • 07-08-2020, 00:14:31
    #7
    Özellikle Huwaei, Oppo, vb. markaların f/p ürünlerinin, kullanıcı beklentilerini umulmadık şekilde fazlasıyla karşılaması, Samsung un hiçbir işe yaramayan garanti ve yedek parça kazıkçılığından uzak durmayı öğretti. Şahsi görüşüm ve temennim burnu havada Samsung un çırpındıkça bu politikası yüzünden Nokia gibi batacağı yönünde. Not : Samsung kalitesini göz ardı etmiyorum ama müşterilerini yedek parça yönünden keriz yerine koyması kabul edilebilir değil. Samsung bana göre pişmanlıktır.

    "Kanalınız hayırlı olsun bu arada"
  • 07-08-2020, 00:15:17
    #8
    tolgaonair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtdışından getirip kayıt vergisi 1800 tl ödesen yine ucuza geliyor
    yanlış hesaplamadım değil mi?
    zaman geçtikçe imei atma işini hallederlerse ıraktan çok telefon gelir ülkemize
  • 07-08-2020, 00:28:21
    #9
    anlayan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle Huwaei, Oppo, vb. markaların f/p ürünlerinin, kullanıcı beklentilerini umulmadık şekilde fazlasıyla karşılaması, Samsung un hiçbir işe yaramayan garanti ve yedek parça kazıkçılığından uzak durmayı öğretti. Şahsi görüşüm ve temennim burnu havada Samsung un çırpındıkça bu politikası yüzünden Nokia gibi batacağı yönünde. Not : Samsung kalitesini göz ardı etmiyorum ama müşterilerini yedek parça yönünden keriz yerine koyması kabul edilebilir değil. Samsung bana göre pişmanlıktır.

    "Kanalınız hayırlı olsun bu arada"
    teşekkürler çok güzel özetlemişsiniz. ben de eskiden samsung led tv kullanırken servis anlamında hayal kırıklığına uğrayıp bozulunca Sony tv almıştım. şu an ki döviz rakamları ile bizim artık aldığımız (ki bu fiyatlarla almak da zor) cihazların bozulmaması için dua etmemiz gerekiyor. özellikle Apple müşteri hizmetleri anlamında hala açık ara önde gibi. Vodafone müşteri hizmetleri de en azından müşteriye karşı kullandığı dil anlamında apple'ı örnek aldığına bir kaç gün önce şahit oldum.
    Samsung'un bu modellerinin fiyat/performans olarak ne durumda olduğunu kullanmadan anlayamam ama videolarda görüldüğü ve teknik özelliklerine bakılınca iyi bir iş çıkardıklarını görüyorum. Avrupada insanlar 999 (euro) birim paraya telefon alırken biz 9.299 (tl) birim paraya almamız da üzücü. işimiz zor.