tolgaonair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yurtdışından getirip kayıt vergisi 1800 tl ödesen yine ucuza geliyor
yanlış hesaplamadım değil mi?
zaman geçtikçe imei atma işini hallederlerse ıraktan çok telefon gelir ülkemize