Özellikle Huwaei, Oppo, vb. markaların f/p ürünlerinin, kullanıcı beklentilerini umulmadık şekilde fazlasıyla karşılaması, Samsung un hiçbir işe yaramayan garanti ve yedek parça kazıkçılığından uzak durmayı öğretti. Şahsi görüşüm ve temennim burnu havada Samsung un çırpındıkça bu politikası yüzünden Nokia gibi batacağı yönünde. Not : Samsung kalitesini göz ardı etmiyorum ama müşterilerini yedek parça yönünden keriz yerine koyması kabul edilebilir değil. Samsung bana göre pişmanlıktır.
"Kanalınız hayırlı olsun bu arada"