• 04-08-2020, 14:25:58
    #1
    Neden bilmiyorum; forumdaki bir çok konuda, konu sahibinin "öneri/tavsiye istekleri'ne" laubali bi şekilde, dalga geçercesine yorumlar atan, tabiri caizse kendini ilahlaştırmış egoist tipler görüyorum. 3-5 günlük üyeler; 10 senelik, kendinden 10-15 yaş büyük abilerine karşı şov peşinde. Şaka amaçlı yazılanlar bir kenara, bunlar ayrı bir kenara.

    İlgilenmediğiniz, fikriniz olmayan, ya da SAÇMA bulduğunuz konulara yorum atmak zorunda değilsiniz arkadaşlar. Kendinizi kime, ne için kanıtlamaya çalışıyorsunuz?

    Sadece benim okuduğum konularda mı denk geliyor, keşke anlasam..

    Saygı, çok önemli şey..
  • 04-08-2020, 14:27:15
    #2
    Resmi Shopify Partner
    Devir Gereksiz İnsan Devri..
  • 04-08-2020, 14:28:11
    #3
    Saygılı olan indan kendine saygısı olan insandır. Ben kendime saygı duyduğum için bir başkasına saygı çerçevesi içerisinde muhatap olurum. Kendine değer katamayan insanlar bir başkasına değer katamamakla birlikte saygısız ve fütursuzca hareket edebilir.
  • 04-08-2020, 14:31:04
    #4
    Şu davetiyeler artık çok boş insanlara veriliyor, bana wp'den mesaj atmış eleman, youtube'de ücretsiz olan tasarımı bana ücretli şekilde satmaya çalışıyor 😂
  • 04-08-2020, 14:31:30
    #5
    Hocam takıntılı, hayatında pek bir başarısı olmayan insanların yaptığı hareketler bunlar.
  • 04-08-2020, 14:32:19
    #6
    Yalnız burası da racon kesme forumu değil Webmaster forumu. Biriyle alıp veremediğiniz bir olay olduysa konu açıp üstün tavırla konuşmak yerine o konu üzerindeki yorumunu alıntılayıp düzgün bir şekilde yaptığının yanlış olduğunu belirtebilirsiniz bu şekilde kişi bir nebze de olsa hatasını anlayabilir veya reportlayabilirsiniz, saygılar.
  • 04-08-2020, 14:32:28
    #7
    R10 Platformu En kalitelilerden biri ama son zamanlarda kendini bilmez çok kişi geldi. yaşı küçük demicem çünkü küçük olup burdaki herkesden zeki olanlarda var.Ama Burda olmaması gerekn kişilerde var. Yapıcak Birşey Yok.O Yüzden Boş Kişileri Takmamak Gerek.
  • 04-08-2020, 14:33:14
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AhmetCakmak0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bilmiyorum, hayatı çok seviyorlar ola ki; forumdaki bir çok konuda, konu sahibinin "öneri/tavsiye istekleri'ne" laubali bi şekilde, dalga geçercesine yorumlar atan, tabiri caizse kendini ilahlaştırmış egoist tipler görüyorum. 3-5 günlük üyeler; 10 senelik, kendinden 10-15 yaş büyük abilerine karşı şov peşinde. Şaka amaçlı yazılanlar bir kenara, bunlar ayrı bir kenara.

    İlgilenmediğiniz, fikriniz olmayan, ya da SAÇMA bulduğunuz konulara yorum atmak zorunda değilsiniz arkadaşlar. Kendinizi kime, ne için kanıtlamaya çalışıyorsunuz?

    Sadece benim okuduğum konularda mı denk geliyor, keşke anlasam..

    Saygı, çok önemli şey..
    Sadece sizin okuduğunuz konulara denk gelmiyor, çoluk çocuk foruma doluşmuş Facebook misali. Ben 2008-2009 yılı üye olmuştum buraya, sonrasında isguc vs giremedim ve forumda ciddi değişiklikler olmuş zaten o zamanki üyeliğimi bulamadım ve tekrar üye oldum. O zamanlarda forum daha kaliteliydi. Şuan o kadar gereksiz konular açılıyor ki vede gereksi, yorumlar.
  • 04-08-2020, 14:39:43
    #9
    Üyeliği durduruldu
    AhmetCakmak0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bilmiyorum; forumdaki bir çok konuda, konu sahibinin "öneri/tavsiye istekleri'ne" laubali bi şekilde, dalga geçercesine yorumlar atan, tabiri caizse kendini ilahlaştırmış egoist tipler görüyorum. 3-5 günlük üyeler; 10 senelik, kendinden 10-15 yaş büyük abilerine karşı şov peşinde. Şaka amaçlı yazılanlar bir kenara, bunlar ayrı bir kenara.

    İlgilenmediğiniz, fikriniz olmayan, ya da SAÇMA bulduğunuz konulara yorum atmak zorunda değilsiniz arkadaşlar. Kendinizi kime, ne için kanıtlamaya çalışıyorsunuz?

    Sadece benim okuduğum konularda mı denk geliyor, keşke anlasam..

    Saygı, çok önemli şey..

    Hocam ŞAKA dahi kabul etmiyorum bu konularda artık. Onlara anlayacağı dilden cevaplar veriyorum; sanırım bu yüzden forumda sevilmeyen adamlardan biriyim. Varsın sevmesinler zaten ama saygı önemli birşey. Burada herkes ticaret peşinde burası webmaster forumu ama off topic konuları gördüğüm kadarıyla ticaretten çok fazla.. üye olmak için 3-4 sene bekledim ve 2 sene önce üye oldum valla artık nerdeyse pişmanım bazen 1 hafta girmediğim oluyor. 40 yaşıma geldim yeri geldiğinde 8 yaşındaki çocuktan bile öğreneceğim bir şey vardır derim fakat burada bazı tiplerden cidden 100 yaşında bile olsa öğrenilecek bir şey yok...

    Size de (haddim olmayarak) naçizane önerim; bu tarz tiplere cevap vermeyin ama şikayet edin. Ben her gördüğüme konum olsun yada olmasın şikayet ediyorum.