Yalnız burası da racon kesme forumu değil Webmaster forumu. Biriyle alıp veremediğiniz bir olay olduysa konu açıp üstün tavırla konuşmak yerine o konu üzerindeki yorumunu alıntılayıp düzgün bir şekilde yaptığının yanlış olduğunu belirtebilirsiniz bu şekilde kişi bir nebze de olsa hatasını anlayabilir veya reportlayabilirsiniz, saygılar.