AhmetCakmak0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden bilmiyorum; forumdaki bir çok konuda, konu sahibinin "öneri/tavsiye istekleri'ne" laubali bi şekilde, dalga geçercesine yorumlar atan, tabiri caizse kendini ilahlaştırmış egoist tipler görüyorum. 3-5 günlük üyeler; 10 senelik, kendinden 10-15 yaş büyük abilerine karşı şov peşinde. Şaka amaçlı yazılanlar bir kenara, bunlar ayrı bir kenara.

İlgilenmediğiniz, fikriniz olmayan, ya da SAÇMA bulduğunuz konulara yorum atmak zorunda değilsiniz arkadaşlar. Kendinizi kime, ne için kanıtlamaya çalışıyorsunuz?

Sadece benim okuduğum konularda mı denk geliyor, keşke anlasam..

Saygı, çok önemli şey..

Hocam ŞAKA dahi kabul etmiyorum bu konularda artık. Onlara anlayacağı dilden cevaplar veriyorum; sanırım bu yüzden forumda sevilmeyen adamlardan biriyim. Varsın sevmesinler zaten ama saygı önemli birşey. Burada herkes ticaret peşinde burası webmaster forumu ama off topic konuları gördüğüm kadarıyla ticaretten çok fazla.. üye olmak için 3-4 sene bekledim ve 2 sene önce üye oldum valla artık nerdeyse pişmanım bazen 1 hafta girmediğim oluyor. 40 yaşıma geldim yeri geldiğinde 8 yaşındaki çocuktan bile öğreneceğim bir şey vardır derim fakat burada bazı tiplerden cidden 100 yaşında bile olsa öğrenilecek bir şey yok...

Size de (haddim olmayarak) naçizane önerim; bu tarz tiplere cevap vermeyin ama şikayet edin. Ben her gördüğüme konum olsun yada olmasın şikayet ediyorum.