Üniversite Dönemleriniz Nasıl/Nasıldı?
18
●259
- 03-08-2020, 02:27:07
- 03-08-2020, 02:39:03bana sorarsanız da çok dert edinmeyin. Kolay bir bölümde okudum. Alttan hiç dersim kalmadığı gibi, bilakis üstten ders aldım her sene. Okulu erken bitirmedim tabi ama son sınıfa çok az dersim kalmıştı. Hayatta çok fazla bir faydasını görmedim. Hatta eğer acilen maddi kazanç sağlamanız gereken bir tam zamanlı iş beklentiniz yoksa, uzatmakta bile bir sakınca yok. Güzel dönemler üniversite yılları. O zamanlarda yapılan pek çok şeyin tadı tuzu daha ileriki zamanlarda kalmıyor. Akademik başarı önemli tabi ki. Tamamen de salıvermemek lazım ama anı yaşamayı da ihmal edersek eğer, kaybedilen zaman geri alınmıyor. Üniversite dönemi sadece öğretim görülen bir dönem değil. İnsana her şeyiyle vizyon da kazandırıyor. Asli göreviniz öğrencilik olsa da biraz kendinize zaman ayırmayı da ihmal etmeyin bence. Başarılar
- 03-08-2020, 02:42:27Çok teşekkür ederim yorumunuz için. Noktası noktasına katılıyorum. Ama şahsi olarak artık bir iş hayatına atılmam gerektiğini hissediyorum. Aileden beklenen maddi destek buraya kadar olsa gerek çünkü bir noktaya kadar ediyorlar zaten. Bu his yiyip bitiriyor beni. Bu sebeple artık eğlenceyi bir köşeye bırakıp bir an önce iş hayatına atılmak için elimden geleni yapıcam. Tekrar teşekkür ederim.Angelicakaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2020, 02:43:58hakkınızda hayırlısı, yolunuz açık olsun.ForeignStorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2020, 02:45:27Hepimiz için en hayırlısı olsun. Sağ olun. 🙏Angelicakaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2020, 02:46:14Şuan hayatınız iyi ise,ne mutlu size. Darısı başıma hocam.Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-08-2020, 03:00:42Makine mühendisliği okudum. Fakülte ikincisi olacaktım ama bil bakalım noldu, son dönem okuldan uzaklaştırma aldım ve alttan dersi olan arkadaşlarım benden önce mezun oldu
O yüzden çok kafanıza takmayın, sadece kendinizi geliştirmeye bakın. İster sonuncu olun, ister birinci. Bitirme süresi değil, kendini ne kadar geliştirdiğin önemli.