• 03-08-2020, 02:25:31
    #10
    1 yılınız kesin uzayacak gibi duruyor. Bence daha fazla uzatmamak için seneye iyi çalışın ve dersleri geçin.
  • 03-08-2020, 02:27:07
    #11
    kadioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yılınız kesin uzayacak gibi duruyor. Bence daha fazla uzatmamak için seneye iyi çalışın ve dersleri geçin.

    Dediğiniz gibi olmaması için çalışmaya devam.
  • 03-08-2020, 02:39:03
    #12
    bana sorarsanız da çok dert edinmeyin. Kolay bir bölümde okudum. Alttan hiç dersim kalmadığı gibi, bilakis üstten ders aldım her sene. Okulu erken bitirmedim tabi ama son sınıfa çok az dersim kalmıştı. Hayatta çok fazla bir faydasını görmedim. Hatta eğer acilen maddi kazanç sağlamanız gereken bir tam zamanlı iş beklentiniz yoksa, uzatmakta bile bir sakınca yok. Güzel dönemler üniversite yılları. O zamanlarda yapılan pek çok şeyin tadı tuzu daha ileriki zamanlarda kalmıyor. Akademik başarı önemli tabi ki. Tamamen de salıvermemek lazım ama anı yaşamayı da ihmal edersek eğer, kaybedilen zaman geri alınmıyor. Üniversite dönemi sadece öğretim görülen bir dönem değil. İnsana her şeyiyle vizyon da kazandırıyor. Asli göreviniz öğrencilik olsa da biraz kendinize zaman ayırmayı da ihmal etmeyin bence. Başarılar
  • 03-08-2020, 02:42:27
    #13
    Angelicakaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana sorarsanız da çok dert edinmeyin. Kolay bir bölümde okudum. Alttan hiç dersim kalmadığı gibi, bilakis üstten ders aldım her sene. Okulu erken bitirmedim tabi ama son sınıfa çok az dersim kalmıştı. Hayatta çok fazla bir faydasını görmedim. Hatta eğer acilen maddi kazanç sağlamanız gereken bir tam zamanlı iş beklentiniz yoksa, uzatmakta bile bir sakınca yok. Güzel dönemler üniversite yılları. O zamanlarda yapılan pek çok şeyin tadı tuzu daha ileriki zamanlarda kalmıyor. Akademik başarı önemli tabi ki. Tamamen de salıvermemek lazım ama anı yaşamayı da ihmal edersek eğer, kaybedilen zaman geri alınmıyor. Üniversite dönemi sadece öğretim görülen bir dönem değil. İnsana her şeyiyle vizyon da kazandırıyor. Asli göreviniz öğrencilik olsa da biraz kendinize zaman ayırmayı da ihmal etmeyin bence. Başarılar
    Çok teşekkür ederim yorumunuz için. Noktası noktasına katılıyorum. Ama şahsi olarak artık bir iş hayatına atılmam gerektiğini hissediyorum. Aileden beklenen maddi destek buraya kadar olsa gerek çünkü bir noktaya kadar ediyorlar zaten. Bu his yiyip bitiriyor beni. Bu sebeple artık eğlenceyi bir köşeye bırakıp bir an önce iş hayatına atılmak için elimden geleni yapıcam. Tekrar teşekkür ederim.
  • 03-08-2020, 02:43:58
    #14
    ForeignStorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim yorumunuz için. Noktası noktasına katılıyorum. Ama şahsi olarak artık bir iş hayatına atılmam gerektiğini hissediyorum. Aileden beklenen maddi destek buraya kadar olsa gerek çünkü bir noktaya kadar ediyorlar zaten. Bu his yiyip bitiriyor beni. Bu sebeple artık eğlenceyi bir köşeye bırakıp bir an önce iş hayatına atılmak için elimden geleni yapıcam. Tekrar teşekkür ederim.
    hakkınızda hayırlısı, yolunuz açık olsun.
  • 03-08-2020, 02:45:02
    #15
    6 senede bitirdim okulu askerden sonra 1.5 ayda iş buldum. Keyfine bak kendine birşeyler kat diksiyon ve ağzın laf yapıyorsa kendini iyi pazarlarsan sıkıntın olmaz. Kredi dersler Notlar çok takılmayın hocam yaşayın güzel günleri.
  • 03-08-2020, 02:45:27
    #16
    Angelicakaka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hakkınızda hayırlısı, yolunuz açık olsun.
    Hepimiz için en hayırlısı olsun. Sağ olun. 🙏
  • 03-08-2020, 02:46:14
    #17
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 senede bitirdim okulu askerden sonra 1.5 ayda iş buldum. Keyfine bak kendine birşeyler kat diksiyon ve ağzın laf yapıyorsa kendini iyi pazarlarsan sıkıntın olmaz. Kredi dersler Notlar çok takılmayın hocam yaşayın güzel günleri.
    Şuan hayatınız iyi ise,ne mutlu size. Darısı başıma hocam.
  • 03-08-2020, 03:00:42
    #18
    Makine mühendisliği okudum. Fakülte ikincisi olacaktım ama bil bakalım noldu, son dönem okuldan uzaklaştırma aldım ve alttan dersi olan arkadaşlarım benden önce mezun oldu O yüzden çok kafanıza takmayın, sadece kendinizi geliştirmeye bakın. İster sonuncu olun, ister birinci. Bitirme süresi değil, kendini ne kadar geliştirdiğin önemli.