Makine mühendisliği okudum. Fakülte ikincisi olacaktım ama bil bakalım noldu, son dönem okuldan uzaklaştırma aldım ve alttan dersi olan arkadaşlarım benden önce mezun oldu

O yüzden çok kafanıza takmayın, sadece kendinizi geliştirmeye bakın. İster sonuncu olun, ister birinci. Bitirme süresi değil, kendini ne kadar geliştirdiğin önemli.