ForeignStorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim yorumunuz için. Noktası noktasına katılıyorum. Ama şahsi olarak artık bir iş hayatına atılmam gerektiğini hissediyorum. Aileden beklenen maddi destek buraya kadar olsa gerek çünkü bir noktaya kadar ediyorlar zaten. Bu his yiyip bitiriyor beni. Bu sebeple artık eğlenceyi bir köşeye bırakıp bir an önce iş hayatına atılmak için elimden geleni yapıcam. Tekrar teşekkür ederim.
hakkınızda hayırlısı, yolunuz açık olsun.