bana sorarsanız da çok dert edinmeyin. Kolay bir bölümde okudum. Alttan hiç dersim kalmadığı gibi, bilakis üstten ders aldım her sene. Okulu erken bitirmedim tabi ama son sınıfa çok az dersim kalmıştı. Hayatta çok fazla bir faydasını görmedim. Hatta eğer acilen maddi kazanç sağlamanız gereken bir tam zamanlı iş beklentiniz yoksa, uzatmakta bile bir sakınca yok. Güzel dönemler üniversite yılları. O zamanlarda yapılan pek çok şeyin tadı tuzu daha ileriki zamanlarda kalmıyor. Akademik başarı önemli tabi ki. Tamamen de salıvermemek lazım ama anı yaşamayı da ihmal edersek eğer, kaybedilen zaman geri alınmıyor. Üniversite dönemi sadece öğretim görülen bir dönem değil. İnsana her şeyiyle vizyon da kazandırıyor. Asli göreviniz öğrencilik olsa da biraz kendinize zaman ayırmayı da ihmal etmeyin bence. Başarılar