• 21-07-2020, 15:52:04
    #10
    Covid-19 herkesi çok kötü vurdu.
    Aynı alandan mezun sayısı da çok olması etkili.
  • 21-07-2020, 15:53:03
    #11
    Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milletin en az %40'ının gerçekten ekmek parasına ihtiyacı var. Yargılamadan önce ülkeyi bu hale getirenleri sorgulayınız.
    "Bu milleti 5 tl ye muhtaç edenler utansın." yazımı görmediniz herhalde hocam
  • 21-07-2020, 15:53:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    3 Dakikalık bir videonun seslendirmesi tahminen ne kadar zaman alır? Bunu merak ettigim icin soruyorum.
  • 21-07-2020, 15:54:09
    #13
    Kazandıktan sonra vergisini de ödesin o 5 liranın
  • 21-07-2020, 15:54:07
    #14
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu rezilliğe bir bakın. Seslendirme ilanında video başı 5 TL verebileceğini söylüyor. 10 kelimesi 10 TL olan piyasanın geldiği hale bakın. İşin garip yanı bu ilana 48 kişide teklif vermiş. Bu milleti 5 tl ye muhtaç edenler utansın.
    Ekonomi olarak kötü haldeyiz malesef 1aya yakındır internet üzerinden 2-3işten fazlasını yapamadım desem yeridir piyasa ölmüş hocam bizi bu hale getirenler utansın dediğiniz gibi yakında bende konu açarım Saatlik 5-6TL Ye internet üzerinden iş aranır diye boş durmaktansa 5-6tlde iyidir ne yapalım yapacak bişey yok
  • 21-07-2020, 15:54:28
    #15
    Üyeliği durduruldu
    UnPooMKT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi ayağımıza kendimiz sıkıyoruz kardeşim. Piyasası 10K olan bir işi bizlerden bazıları çıkıp ben 1K dan yaparım dendiği zamanların üzerinden yıllar yıllar geçti ama hala aynı kafayı yaşayanlar var. Bunun sonucu işte bu hale getirdi bizi. Yazık ne diyelim ki..
    Birisi aynı işi aynı kalitede 1k'ya yapıyorsa piyasası 10K değildir.

    Konuyu açan arkadaş başka bir şeye dikkat etmeye çalışıyor ki haklı. Bunu forumda da gözlemleyebilirsiniz. Ben online bankacılığa girmeye üşendiğim rakamlara bazı arkadaşlar iş yapmaya çalışıyor. Neden? Çünkü muhtaç, ne diyebiliriz...
  • 21-07-2020, 15:55:33
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bundan 10 yıl önce ( 2019 ) 5 tl ye et alıyorduk kilosu fln . Şimdi çok sıkıntı var. Aslında her türlü ekonomik bunalıma yönelecektik fakat suriyeliler işi bitirdi. Bunun suriyeli olması gerek değil almanyadan da 3 milyon kişi buraya yaşamaya gelse aynı sıkıntı çıkar. Biz fazla kişiye bakamayız. Üretime göre nüfus politikası yürütseydik şu an 75 milyon civarı nüfusumuzla birbirimize yeterdik. Yılda 2 milyon doğan bebek sayısı bu yıllarda 1 milyona düştü umarım nüfusu sabitlemeyi başarırz ve bakamadığımız kişileri güvenli bölgelere yerleştirebiliriz. Çok basit suriyelileri almasaydık bugün başka bir coğrafi dengede olacaktır. Her türlü terörle mücadeleyi şu an yapabilme hakkımız var suriyede . Kısaca bu günlerde geçecek ama ne zaman ? umarım insanlar açıklıktan ölmeden bu ekonomik bunalım son bulur.
  • 21-07-2020, 15:56:18
    #17
    aosmanergen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Bu milleti 5 tl ye muhtaç edenler utansın." yazımı görmediniz herhalde hocam
    Utanmalarını bekliyorsanız daha çok beklersiniz hocam Bilerek yapılan şeyler bunlar. Farkında olana...
  • 21-07-2020, 15:57:33
    #18
    downflix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bundan 10 yıl önce ( 2019 ) 5 tl ye et alıyorduk kilosu fln . Şimdi çok sıkıntı var. Aslında her türlü ekonomik bunalıma yönelecektik fakat suriyeliler işi bitirdi. Bunun suriyeli olması gerek değil almanyadan da 3 milyon kişi buraya yaşamaya gelse aynı sıkıntı çıkar. Biz fazla kişiye bakamayız. Üretime göre nüfus politikası yürütseydik şu an 75 milyon civarı nüfusumuzla birbirimize yeterdik. Yılda 2 milyon doğan bebek sayısı bu yıllarda 1 milyona düştü umarım nüfusu sabitlemeyi başarırz ve bakamadığımız kişileri güvenli bölgelere yerleştirebiliriz. Çok basit suriyelileri almasaydık bugün başka bir coğrafi dengede olacaktır. Her türlü terörle mücadeleyi şu an yapabilme hakkımız var suriyede . Kısaca bu günlerde geçecek ama ne zaman ? umarım insanlar açıklıktan ölmeden bu ekonomik bunalım son bulur.
    Bazen düşünüyorum bu öğrenciler veya diğer insanlar neden diğer ülkelere gitmeyi bu kadar çok isterler diye yavaş yavaş neden olduğunu anlamaya başladım suriyelilere verilen değerin %30 u bizim insanlarımıza verilmiyor bizmi mülteciyiz onlarmı allah bilir