bundan 10 yıl önce ( 2019 ) 5 tl ye et alıyorduk kilosu fln . Şimdi çok sıkıntı var. Aslında her türlü ekonomik bunalıma yönelecektik fakat suriyeliler işi bitirdi. Bunun suriyeli olması gerek değil almanyadan da 3 milyon kişi buraya yaşamaya gelse aynı sıkıntı çıkar. Biz fazla kişiye bakamayız. Üretime göre nüfus politikası yürütseydik şu an 75 milyon civarı nüfusumuzla birbirimize yeterdik. Yılda 2 milyon doğan bebek sayısı bu yıllarda 1 milyona düştü umarım nüfusu sabitlemeyi başarırz ve bakamadığımız kişileri güvenli bölgelere yerleştirebiliriz. Çok basit suriyelileri almasaydık bugün başka bir coğrafi dengede olacaktır. Her türlü terörle mücadeleyi şu an yapabilme hakkımız var suriyede . Kısaca bu günlerde geçecek ama ne zaman ? umarım insanlar açıklıktan ölmeden bu ekonomik bunalım son bulur.