UnPooMKT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi ayağımıza kendimiz sıkıyoruz kardeşim. Piyasası 10K olan bir işi bizlerden bazıları çıkıp ben 1K dan yaparım dendiği zamanların üzerinden yıllar yıllar geçti ama hala aynı kafayı yaşayanlar var. Bunun sonucu işte bu hale getirdi bizi. Yazık ne diyelim ki..
Birisi aynı işi aynı kalitede 1k'ya yapıyorsa piyasası 10K değildir.

Konuyu açan arkadaş başka bir şeye dikkat etmeye çalışıyor ki haklı. Bunu forumda da gözlemleyebilirsiniz. Ben online bankacılığa girmeye üşendiğim rakamlara bazı arkadaşlar iş yapmaya çalışıyor. Neden? Çünkü muhtaç, ne diyebiliriz...