Şu rezilliğe bir bakın. Seslendirme ilanında video başı 5 TL verebileceğini söylüyor. 10 kelimesi 10 TL olan piyasanın geldiği hale bakın. İşin garip yanı bu ilana 48 kişide teklif vermiş. Bu milleti 5 tl ye muhtaç edenler utansın.
Ekonomi olarak kötü haldeyiz malesef 1aya yakındır internet üzerinden 2-3işten fazlasını yapamadım desem yeridir piyasa ölmüş hocam bizi bu hale getirenler utansın dediğiniz gibi yakında bende konu açarım Saatlik 5-6TL Ye internet üzerinden iş aranır diye boş durmaktansa 5-6tlde iyidir ne yapalım yapacak bişey yok