• 21-07-2020, 10:09:02
    #1
    Arkadaşlar merhabalar..

    Kurban bayramı nedeni ile bu cuma bayramdan bir hafta önce yola çıkacağım ..Daha önce istanbul dışına aracımla çıkmadım o nedenle çorlu hareket noktamızdan samsuna istanbul trafiğine takılmadan gidebileceğim hangi karayolunu kullanabilirim konu ile ilgil tecrübeli arkadaşların önerlerini beklemekteyim..

    Teşekkürler
  • 21-07-2020, 10:10:14
    #2
    Hocam öyle bir yol yok benim bildiğim bende Çorlu'dayim Samsun'a gidip geliyorum ara ara. İstanbul'da trafiğe takılıyorsunuz onun dışında zaten pek trafik olmuyor
  • 21-07-2020, 10:14:03
    #3
    hocam sen yeterki istanbuldan çık
  • 21-07-2020, 10:14:58
    #4
    Tosya - Osmancık - Merzifon kısımlarına dikkat edin hocam çok radar oluyor
  • 21-07-2020, 10:16:15
    #5
    Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sen yeterki istanbuldan çık
    Aynen nedense istanbul sorun oldu kafamda..
  • 21-07-2020, 10:20:18
    #6
    İstanbul'dan çıktıktan sonra geriye bir şey kalmıyor. Trafiğin az olduğu saatlerde çıkarsanız hiç bir sorun yaşamazsınız. Çerkeş, osmancık, merzifon bu güzergahta dikkat edin özellikle bayram dönemi çok radar olur. Daha yeni İstanbul'dan geldim hem gidişte hem de dönüşte radardan ceza yedim
  • 21-07-2020, 10:24:15
    #7
    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'dan çıktıktan sonra geriye bir şey kalmıyor. Trafiğin az olduğu saatlerde çıkarsanız hiç bir sorun yaşamazsınız. Çerkeş, osmancık, merzifon bu güzergahta dikkat edin özellikle bayram dönemi çok radar olur. Daha yeni İstanbul'dan geldim hem gidişte hem de dönüşte radardan ceza yedim
    İlk tecrübem olacak kısmetse dikkate alacağım bunları özellkle teşekkürler
  • 21-07-2020, 10:28:23
    #8
    Para sorun değilse, Çorlu - Kınalı tarafından otobana girip üçüncü köprüye bağlanarak İstanbul'u çabucak geçebilirsiniz. Şahsi tavsiyemi isterseniz; üçüncü köprü fazla pahalı. Ben Çorlu'dan çıkıp İstanbul'u geçeceksem 05.00-05.15 gibi Çorlu'dan çıkmış oluyorum. İstanbul trafiği 06.30 gibi başladığı için, trafiğe yakalanmadan çıkabilme fırsatı yakalıyorum. Ama bayramda durum nasıl olur acaba...
  • 21-07-2020, 10:31:10
    #9
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para sorun değilse, Çorlu - Kınalı tarafından otobana girip üçüncü köprüye bağlanarak İstanbul'u çabucak geçebilirsiniz. Şahsi tavsiyemi isterseniz; üçüncü köprü fazla pahalı. Ben Çorlu'dan çıkıp İstanbul'u geçeceksem 05.00-05.15 gibi Çorlu'dan çıkmış oluyorum. İstanbul trafiği 06.30 gibi başladığı için, trafiğe yakalanmadan çıkabilme fırsatı yakalıyorum. Ama bayramda durum nasıl olur acaba...
    3.Köprüyü istanbuldan daha rahat çıkmak için kullansam rahatlayacağım sanırım geçiş ücreti ne kadar bakmadım ama...Bu cuma yani 24 Temmuz gbi çıkacağım