Para sorun değilse, Çorlu - Kınalı tarafından otobana girip üçüncü köprüye bağlanarak İstanbul'u çabucak geçebilirsiniz. Şahsi tavsiyemi isterseniz; üçüncü köprü fazla pahalı. Ben Çorlu'dan çıkıp İstanbul'u geçeceksem 05.00-05.15 gibi Çorlu'dan çıkmış oluyorum. İstanbul trafiği 06.30 gibi başladığı için, trafiğe yakalanmadan çıkabilme fırsatı yakalıyorum. Ama bayramda durum nasıl olur acaba...