İstanbul'dan çıktıktan sonra geriye bir şey kalmıyor. Trafiğin az olduğu saatlerde çıkarsanız hiç bir sorun yaşamazsınız. Çerkeş, osmancık, merzifon bu güzergahta dikkat edin özellikle bayram dönemi çok radar olur. Daha yeni İstanbul'dan geldim hem gidişte hem de dönüşte radardan ceza yedim