Para sorun değilse, Çorlu - Kınalı tarafından otobana girip üçüncü köprüye bağlanarak İstanbul'u çabucak geçebilirsiniz. Şahsi tavsiyemi isterseniz; üçüncü köprü fazla pahalı. Ben Çorlu'dan çıkıp İstanbul'u geçeceksem 05.00-05.15 gibi Çorlu'dan çıkmış oluyorum. İstanbul trafiği 06.30 gibi başladığı için, trafiğe yakalanmadan çıkabilme fırsatı yakalıyorum. Ama bayramda durum nasıl olur acaba...
3.Köprüyü istanbuldan daha rahat çıkmak için kullansam rahatlayacağım sanırım geçiş ücreti ne kadar bakmadım ama...Bu cuma yani 24 Temmuz gbi çıkacağım