Hiç tanıdığım yok bu konuda bilgi alabileceğim, Google aramalarına da ne kadar güvenebilirim bilmiyorum. R10 çok daha güvenli geliyor bana. Bu konulardan anlayan birileri var mı bana ve yurt dışında okumak isteyen diğer R10 kullanıcısı arkadaşlarımıza bilgi verecek?
Yurt dışında üniversite okumak hakkında?
34
●700
- 20-07-2020, 16:55:43Arkadaşlar biliyorsunuz YKS sınavına girdik çıktık ve tercih dönemi yaklaşıyor. Okumak istediğim bölümler Yazılım ile alakalı bölümler olduğu için yurt dışı veya içi fark etmez diye düşünüyorum. Bu yüzden atıyorum İzmir'de, Konya'da, İstanbul'da okumaktansa herhangi başka bir ülkenin köyünde okumak daha cazip geliyor. Son zamanlarda karşılaştığım bir çok insan yurt dışında okuyor örneğin Ukrayna'da ben hariç herkes okuyor sanırım
Hiç tanıdığım yok bu konuda bilgi alabileceğim, Google aramalarına da ne kadar güvenebilirim bilmiyorum. R10 çok daha güvenli geliyor bana. Bu konulardan anlayan birileri var mı bana ve yurt dışında okumak isteyen diğer R10 kullanıcısı arkadaşlarımıza bilgi verecek?
- 20-07-2020, 16:58:14Valla hocam nasıl gidip okursun bilmiyorum ama imkanın varsa hemen git. Çünkü köyde dediğin üniversitelerin çoğu gerçekten bilim yuvası. Bizdeki gibi siyasetin karışmadığı her gelen rektörün kendi istediği gibi şekil verdiği yerler değil. Ayrıca ilk 500 de biliyorsun Türk üniversitesi yok. Köyde gideceğin üniversiteyi araştır mutlaka ilk 500 üniversitenin içerisindedir. Yani orada köydeki bir üniversiteden mezun olman burada en iyi üniversiteden mezun olmandan daha değerli olacaktır.
- 20-07-2020, 17:00:33Dostum belki cahilliğimden böyle düşünüyorum ama sonuçta Yazılım özel sektör işi olduğu için insanların Yurt dışında veya Yurt içinde diploma sormaktan ziyade tecrübe ve o güne kadar yaptıkları hakkında ilgileneceklerini düşünüyorum. Yurt içinde diploma sahibi olmak daha çok devlet sektörü için önemli sanırımThuyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam yanlış anlamış olabilirsiniz memleketimi kötülediğim için açmadım bu konuyu en azından farklı bir kültür, farklı bir dil öğrenmiş olurum diye düşündüğümden açtım yoksa gruptaki memleketini en çok seven insan olabilirim yeri geldiği zaman Karaman'ı savunurumrefalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2020, 17:05:07Aynen ben de bu düşüncedeyim hocam hem hayat dediğin birden gelip geçiyor ömrümün tamamını Türkiye'de harcamaktansa en azından birkaç yıl üniversite sayesinde yurt dışında okuyabilirim diye düşünüyorumNOC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2020, 17:14:37Teşekkürler hocam umarım birileri bilgilidir ve konuyu görürler de bir şeyler öğrenirimGeokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
