Gardaşım okuyacaksan ülkende oku gardaşım, diploma sıkıntısı yaşama sonra
Dostum belki cahilliğimden böyle düşünüyorum ama sonuçta Yazılım özel sektör işi olduğu için insanların Yurt dışında veya Yurt içinde diploma sormaktan ziyade tecrübe ve o güne kadar yaptıkları hakkında ilgileneceklerini düşünüyorum. Yurt içinde diploma sahibi olmak daha çok devlet sektörü için önemli sanırım

Melih uçuyorsun bak melih.. nüw York ameriha yunaytıd siteyts
Hocam yanlış anlamış olabilirsiniz memleketimi kötülediğim için açmadım bu konuyu en azından farklı bir kültür, farklı bir dil öğrenmiş olurum diye düşündüğümden açtım yoksa gruptaki memleketini en çok seven insan olabilirim yeri geldiği zaman Karaman'ı savunurum