Arkadaşlar biliyorsunuz YKS sınavına girdik çıktık ve tercih dönemi yaklaşıyor. Okumak istediğim bölümler Yazılım ile alakalı bölümler olduğu için yurt dışı veya içi fark etmez diye düşünüyorum. Bu yüzden atıyorum İzmir'de, Konya'da, İstanbul'da okumaktansa herhangi başka bir ülkenin köyünde okumak daha cazip geliyor. Son zamanlarda karşılaştığım bir çok insan yurt dışında okuyor örneğin Ukrayna'da ben hariç herkes okuyor sanırım

Hiç tanıdığım yok bu konuda bilgi alabileceğim, Google aramalarına da ne kadar güvenebilirim bilmiyorum. R10 çok daha güvenli geliyor bana. Bu konulardan anlayan birileri var mı bana ve yurt dışında okumak isteyen diğer R10 kullanıcısı arkadaşlarımıza bilgi verecek?