Türkiyede oku erasmus vb gibi tüm yurtdışı programlarından faydalan
Yurt dışında üniversite okumak hakkında?
34
●700
- 20-07-2020, 17:18:44Aklımdaki bir diğer seçenek de o hocam bakalım umarım ikisinden bir tanesi olurthepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2020, 18:54:14Hocam genel olarak ne yapmak gerekiyor okumak için? Sanırım her okul almıyordur öyle yurt dışından öğrenci hangi okullar alıyor ne yapmak gerekiyor başvuru için vs bilgileri merak ediyorum bilgim 0Mr_information adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2020, 18:58:02Evet her okul almıyor. Başvuruyu zaten iyi bir üniversite ise siz yapamıyorsunuz. Ajans gibi birileri lazım. Onlara para veriyorsunuz onlar sizin için herşeyi hallediyor. Okuyacağınız üniversiteye göre sadece hazırlık sınıfı 4000 dolardan 6000 dolara kadar yolu var. İlk sınıf ise her zaman daha pahalıdır. Sonradan fiyatları düşer.EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2020, 19:00:33Anladım hocam yine GOogle çözecek olan kişi yani işimizi oradan ajans vs bulup parası neyse vereceğiz bazı yerlerde ajanslara, danışmanlara vs kanmayın şöyle böyle yazmışlar o kafamı karıştırmıştıMr_information adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2020, 19:01:41Imkaniniz var ise okuyun tabii. Mesala kuzenip Bulgaristan'da muhendislige tamamladi. O diploma sayesinde simdi Ispanya'da calisabiliyor. Turkiye'de denklik alabileceginiz ve Avrupada gecerliligi olan okullarin verecegi diplomalari odaklanin. Ukraynada alacaginiz her diplomanin denkligi olmayabilir.EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Butcenizi iyi hesaplamaniz lazim. TL geliriniz var ise her ay, her sene giderleriniz TL bazinda artacaktir. 4 sene uzun bir zaman, iyi planlamak lazim. - 20-07-2020, 19:03:53Google yazarak çözemezsiniz çünkü yüzlerce var hepsi komisyoncu gideceğiniz neresi ise onu söyleyin yardımcı olayım. Neden diye soracak olursanız eğer atıyorum siz x ajansı ile anlaşırsınız sonra Oraya gittiğinizde bir bakarsınız y ajansı sizi almaya gelmiş ve derki artık benimlesin x ajansı ise siz hiç bir yardım yapmaz komisyonunu almıştır hiç bir konuda net bilgisi yoktur. Bu durum ile karşılaşır iseniz geçmiş olsun deriz. Ek olarak tabiki Y ajansı yani okulla ana anlaşması olupta ************** seviyesinde iş yapan ajans da var. Eğer onunla da anlaşırsanız yine geçmiş olsun ülkeye gidersiniz ama okula aylar sonra başlarsınızEvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç tanıdığım yok bu konuda bilgi alabileceğim, Google aramalarına da ne kadar güvenebilirim bilmiyorum. R10 çok daha güvenli geliyor bana. Bu konulardan anlayan birileri var mı bana ve yurt dışında okumak isteyen diğer R10 kullanıcısı arkadaşlarımıza bilgi verecek?