• 20-07-2020, 17:15:42
    #10
    Türkiyede oku erasmus vb gibi tüm yurtdışı programlarından faydalan
  • 20-07-2020, 17:18:44
    #11
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede oku erasmus vb gibi tüm yurtdışı programlarından faydalan
    Aklımdaki bir diğer seçenek de o hocam bakalım umarım ikisinden bir tanesi olur
  • 20-07-2020, 18:48:03
    #12
    Soruların nedir peki ?
  • 20-07-2020, 18:54:14
    #13
    Mr_information adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soruların nedir peki ?
    Hocam genel olarak ne yapmak gerekiyor okumak için? Sanırım her okul almıyordur öyle yurt dışından öğrenci hangi okullar alıyor ne yapmak gerekiyor başvuru için vs bilgileri merak ediyorum bilgim 0
  • 20-07-2020, 18:58:02
    #14
    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam genel olarak ne yapmak gerekiyor okumak için? Sanırım her okul almıyordur öyle yurt dışından öğrenci hangi okullar alıyor ne yapmak gerekiyor başvuru için vs bilgileri merak ediyorum bilgim 0
    Evet her okul almıyor. Başvuruyu zaten iyi bir üniversite ise siz yapamıyorsunuz. Ajans gibi birileri lazım. Onlara para veriyorsunuz onlar sizin için herşeyi hallediyor. Okuyacağınız üniversiteye göre sadece hazırlık sınıfı 4000 dolardan 6000 dolara kadar yolu var. İlk sınıf ise her zaman daha pahalıdır. Sonradan fiyatları düşer.
  • 20-07-2020, 19:00:23
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bende araştırdım 1 sene Türkiyede okuyup daha sonra yurt dışı fikri kafamda şuan.

    Ortalama yıllık 2.000-3.000 dolar arası fiyatları.

    1 Sene hem ülkemde temel alıp hemde para biriktirdikten sonra gideceğim.
  • 20-07-2020, 19:00:33
    #16
    Mr_information adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet her okul almıyor. Başvuruyu zaten iyi bir üniversite ise siz yapamıyorsunuz. Ajans gibi birileri lazım. Onlara para veriyorsunuz onlar sizin için herşeyi hallediyor. Okuyacağınız üniversiteye göre sadece hazırlık sınıfı 4000 dolardan 6000 dolara kadar yolu var. İlk sınıf ise her zaman daha pahalıdır. Sonradan fiyatları düşer.
    Anladım hocam yine GOogle çözecek olan kişi yani işimizi oradan ajans vs bulup parası neyse vereceğiz bazı yerlerde ajanslara, danışmanlara vs kanmayın şöyle böyle yazmışlar o kafamı karıştırmıştı
  • 20-07-2020, 19:01:41
    #17
    dev
    Kurumsal Üye
    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar biliyorsunuz YKS sınavına girdik çıktık ve tercih dönemi yaklaşıyor. Okumak istediğim bölümler Yazılım ile alakalı bölümler olduğu için yurt dışı veya içi fark etmez diye düşünüyorum. Bu yüzden atıyorum İzmir'de, Konya'da, İstanbul'da okumaktansa herhangi başka bir ülkenin köyünde okumak daha cazip geliyor. Son zamanlarda karşılaştığım bir çok insan yurt dışında okuyor örneğin Ukrayna'da ben hariç herkes okuyor sanırım Hiç tanıdığım yok bu konuda bilgi alabileceğim, Google aramalarına da ne kadar güvenebilirim bilmiyorum. R10 çok daha güvenli geliyor bana. Bu konulardan anlayan birileri var mı bana ve yurt dışında okumak isteyen diğer R10 kullanıcısı arkadaşlarımıza bilgi verecek?
    Imkaniniz var ise okuyun tabii. Mesala kuzenip Bulgaristan'da muhendislige tamamladi. O diploma sayesinde simdi Ispanya'da calisabiliyor. Turkiye'de denklik alabileceginiz ve Avrupada gecerliligi olan okullarin verecegi diplomalari odaklanin. Ukraynada alacaginiz her diplomanin denkligi olmayabilir.

    Butcenizi iyi hesaplamaniz lazim. TL geliriniz var ise her ay, her sene giderleriniz TL bazinda artacaktir. 4 sene uzun bir zaman, iyi planlamak lazim.
  • 20-07-2020, 19:03:53
    #18
    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam yine GOogle çözecek olan kişi yani işimizi oradan ajans vs bulup parası neyse vereceğiz bazı yerlerde ajanslara, danışmanlara vs kanmayın şöyle böyle yazmışlar o kafamı karıştırmıştı
    Google yazarak çözemezsiniz çünkü yüzlerce var hepsi komisyoncu gideceğiniz neresi ise onu söyleyin yardımcı olayım. Neden diye soracak olursanız eğer atıyorum siz x ajansı ile anlaşırsınız sonra Oraya gittiğinizde bir bakarsınız y ajansı sizi almaya gelmiş ve derki artık benimlesin x ajansı ise siz hiç bir yardım yapmaz komisyonunu almıştır hiç bir konuda net bilgisi yoktur. Bu durum ile karşılaşır iseniz geçmiş olsun deriz. Ek olarak tabiki Y ajansı yani okulla ana anlaşması olupta ************** seviyesinde iş yapan ajans da var. Eğer onunla da anlaşırsanız yine geçmiş olsun ülkeye gidersiniz ama okula aylar sonra başlarsınız