adana grubu nede olsa :d




8
●496
afiyet olsun
buradan ve geçmişteki wm forumlarından çok şey öğrendim, çok değerli-bilgili insanlarla iletişime geçmişliğim olmuştu. Türkiye'de belki ilk proje oluşumların nasıl geliştiğini, ne büyük kazançlar edinildiğini bizzat gözlemledim. tabi artık çok şey değişti, yıllar önce bırakanlar çok oldu (benim gibi), ya da gelişip kurumsallaşanlar. daha kompleks hale geldi wm camiası da. ara ara uğradığımda nickini bildiğimiz hayatını kaybeden arkadaşların haberlerini de görüyorum, bu vesileyle onları da saygıyla anayım. sevgiler herkese.