• 13-07-2020, 19:53:51
    #1
    adana grubu nede olsa :d

  • 13-07-2020, 20:03:15
    #2
    @Systemaster; @Freon; @yakamoz01; @byLiLattah;
  • 13-07-2020, 20:06:09
    #3
    : )))
  • 13-07-2020, 20:25:40
    #4
    26 ocak 2008 c.tesi günü hasan usta öğle yemeği ) vay bee..
  • 13-07-2020, 20:26:58
    #5
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    26 ocak 2008 c.tesi günü hasan usta öğle yemeği ) vay bee..
    hasan usta akraba olur afiyet olsun
  • 13-07-2020, 20:29:43
    #6
    Var mı bu akşam bir Süleyman Demirel portakal çaybahçesinde buluşma :d
  • 13-07-2020, 20:33:15
    #7
    Stores adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var mı bu akşam bir Süleyman Demirel portakal çaybahçesinde buluşma :d
    ortalıkta adanalı yok hocam
  • 13-07-2020, 23:15:41
    #8
    bir buluşma ayarlamıştık, ytparadan mıydı buradan mıydı karıştı aklımda. optimumda buluşmuştuk. bu muhabbeti de inanın hiç hatırlamıyorum
  • 25-11-2020, 14:16:59
    #9
    yeni gördüm konuyu güzel bir nostalji oldu, teşekkür ederim. 13 sene olmuş o grup kurulalı, hey gidi yıllar buradan ve geçmişteki wm forumlarından çok şey öğrendim, çok değerli-bilgili insanlarla iletişime geçmişliğim olmuştu. Türkiye'de belki ilk proje oluşumların nasıl geliştiğini, ne büyük kazançlar edinildiğini bizzat gözlemledim. tabi artık çok şey değişti, yıllar önce bırakanlar çok oldu (benim gibi), ya da gelişip kurumsallaşanlar. daha kompleks hale geldi wm camiası da. ara ara uğradığımda nickini bildiğimiz hayatını kaybeden arkadaşların haberlerini de görüyorum, bu vesileyle onları da saygıyla anayım. sevgiler herkese.