Konu
r10 2007 grub konuşmaları ifşa :D "gruplar ölü :("
13-07-2020, 20:33:15
#7
ResLio
Stores adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Var mı bu akşam bir Süleyman Demirel portakal çaybahçesinde buluşma :d
ortalıkta adanalı yok hocam