Konu
r10 2007 grub konuşmaları ifşa :D "gruplar ölü :("
13-07-2020, 23:15:41
#8
yakamoz01
bir buluşma ayarlamıştık, ytparadan mıydı buradan mıydı karıştı aklımda. optimumda buluşmuştuk. bu muhabbeti de inanın hiç hatırlamıyorum