Konu
r10 2007 grub konuşmaları ifşa :D "gruplar ölü :("
13-07-2020, 20:26:58
#5
ResLio
Ensalgl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
26 ocak 2008 c.tesi günü hasan usta öğle yemeği
) vay bee..
hasan usta akraba olur
afiyet olsun