Mi Band 4 Kullanlar Bakabilir mi ? R10+
14
●191
- 13-07-2020, 12:39:37Şu anda 3 varsa 4'ü almaya gerek yok, çoğu özellik aynı zaten. Hele hele 5'i hiç almaya gerek yok.
- 13-07-2020, 12:48:11Hocam 3 ü 1.5 2 yıla yakındır kullanıyorum camı falan çizildi aklım da direk 5 i almak vardı ancak 5 400 tl i hak etmiyor gibi geldi bana o yüzden 4 e geçmeyi düşünüyorum.emreyavsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2020, 12:51:515 ile 4 arasında sadece 2 veya 3 özellik fark var, o yüzden o paraya değmez. Bende 4 var, 6 ay önce falan aldim. Uzun zamandır kullanmıyorum, malum sıcaklar olunca kayışı terletiyor. Ben de babama verdim kullansın diyePardoraS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2020, 12:55:323 ile 4 arasında gayet iyi fark var. Ama 4 ile 5 arasında pek bir fark yok hatta bazı özellikler 5 te düşmüş. 4 öneririm.