Merhabalar;
Şuan da "Mi Band 3" kullanıyorum 4 e geçmeyi düşünüyorum kullananlar olumlu veya olumsuz yorumlarını aktarabilirler mi ?
Mi Band 4 Kullanlar Bakabilir mi ? R10+
14
●191
- 13-07-2020, 12:09:13Elimde var 2-3 gün kullandım bileğimde bişey takılı olarak duramadığımdan,rahat hissedemediğimden kenarda duruyor almayı düşünürseniz yazabilirsiniz. Fatura vs duruyor
- 13-07-2020, 12:11:20Teşekkürler hocam, ikinci el almayı düşünmüyorum.ibrahimtrphp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2020, 12:14:30Biliyorum hocam ancak özellikleri incelediğim de 200-250 tl fark hak edeceğini pek sanmıyorum normal de direk 5 i alacaktım ancak hoşuma gitmediği için 4 e geçmeyi düşünüyorum.endoret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle