• 13-07-2020, 12:08:10
    #1
    Merhabalar;

    Şuan da "Mi Band 3" kullanıyorum 4 e geçmeyi düşünüyorum kullananlar olumlu veya olumsuz yorumlarını aktarabilirler mi ?
  • 13-07-2020, 12:09:13
    #2
    Elimde var 2-3 gün kullandım bileğimde bişey takılı olarak duramadığımdan,rahat hissedemediğimden kenarda duruyor almayı düşünürseniz yazabilirsiniz. Fatura vs duruyor
  • 13-07-2020, 12:11:20
    #3
    ibrahimtrphp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde var 2-3 gün kullandım bileğimde bişey takılı olarak duramadığımdan,rahat hissedemediğimden kenarda duruyor almayı düşünürseniz yazabilirsiniz. Fatura vs duruyor
    Teşekkürler hocam, ikinci el almayı düşünmüyorum.
  • 13-07-2020, 12:12:19
    #4
    1 senedir kullanıyorum ama 2 aydır bende bildirim sorunu var.Ayarlar açık olmasına rağmen watsapp,mesaj vs bildirimleri gelmiyor.Sadece gelen arama gözüküyor.Başkası yaşıyormu bilmiyorum bu sorunu.Ama cihaz olarak gayet güzel.
  • 13-07-2020, 12:12:28
    #5
    1 yıla yakın süredir kullanıyorum açıkçası müzik değiştirmek ve renkli ekran dışında arasında pek bir fark yok a birde ekrandaki tema değiştirmesi var var farklılık olarak bu
    • PardoraS
    PardoraS bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-07-2020, 12:13:04
    #6
    5 çıktı bence 5i bekleyin.

    Ben seviyorum gayet iyi.
  • 13-07-2020, 12:14:30
    #7
    endoret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 çıktı bence 5i bekleyin.

    Ben seviyorum gayet iyi.
    Biliyorum hocam ancak özellikleri incelediğim de 200-250 tl fark hak edeceğini pek sanmıyorum normal de direk 5 i alacaktım ancak hoşuma gitmediği için 4 e geçmeyi düşünüyorum.
  • 13-07-2020, 12:24:45
    #8
    bende mesajlar bildirim olarak geliyor ama whatsapp bildirimleri düşmüyor
  • 13-07-2020, 12:31:25
    #9
    Hocam benim mi band 4 de sıkıntı yok. Bence geç. Mi band 5 ile araladında bence fark yok. 165lira civarına kadar düşmüş bileklik. Ben aldım çok memnunum iosta kullanıyorum.