ibrahimtrphp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimde var 2-3 gün kullandım bileğimde bişey takılı olarak duramadığımdan,rahat hissedemediğimden kenarda duruyor almayı düşünürseniz yazabilirsiniz. Fatura vs duruyor
Teşekkürler hocam, ikinci el almayı düşünmüyorum.