emreyavsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu anda 3 varsa 4'ü almaya gerek yok, çoğu özellik aynı zaten. Hele hele 5'i hiç almaya gerek yok.
Hocam 3 ü 1.5 2 yıla yakındır kullanıyorum camı falan çizildi aklım da direk 5 i almak vardı ancak 5 400 tl i hak etmiyor gibi geldi bana o yüzden 4 e geçmeyi düşünüyorum.