PardoraS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3 ü 1.5 2 yıla yakındır kullanıyorum camı falan çizildi aklım da direk 5 i almak vardı ancak 5 400 tl i hak etmiyor gibi geldi bana o yüzden 4 e geçmeyi düşünüyorum.
5 ile 4 arasında sadece 2 veya 3 özellik fark var, o yüzden o paraya değmez. Bende 4 var, 6 ay önce falan aldim. Uzun zamandır kullanmıyorum, malum sıcaklar olunca kayışı terletiyor. Ben de babama verdim kullansın diye