• 10-07-2020, 16:30:00
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Medyamon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen yorum yazdığıma pişman oluyorum.

    O sana yazan adamı gül yüzünden mi seçiyorsun ? ucuz fiyat verdiği için seçiyorsun !


    UCUZ ETİN YAHNİSİ YENMEZ

    Vallahi ısraf billahi ısraf.
    Hocam iyice boş yapmaya başladınız.

    Adam işi alıp yapmayıp haklı mı oldu.

    Bence de israf
  • 10-07-2020, 16:36:58
    #11
    Boş yapıyorsun falan güzel konuşmalar değil ama yinede sen bilirsin kardeş , burada sana bir şey anlatmaya çalıştım neyse sen bilirsin cidden kusura bakma.
  • 10-07-2020, 16:38:26
    #12
    Kurumsal Üye
    Adam işi yapmayıp tabii ki haklı değil.

    Ancak normalde misal olarak 500 TL yapılacak olan işi 100 TL kabul ettikten sonra işin içine girince ''ya ben hata ettim bu iş bu fiyata yapılmaz'' der ve kaçar maalesef.

    Bir de unutulmaması gereken; ucuz iş yapan kişi daha çok iş alır ve hepsini birbirine karıştırır, yetiştiremez duruma gelir.

    Kısacası mantık hatasıdır her türlü.

    Bazı atasözleri boşuna söylenmemiş.
  • 10-07-2020, 16:38:32
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Medyamon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş yapıyorsun falan güzel konuşmalar değil ama yinede sen bilirsin kardeş , burada sana bir şey anlatmaya çalıştım neyse sen bilirsin cidden kusura bakma.
    Güzel olmadığının farkındayım konuşmaların. Ama sen israf falan yazarsan ben de üslubu değiştiririm hocam normal olarak.

    Sorun yok hocam canınız sağolsun iyi çalışmalar iyi günler
  • 10-07-2020, 16:41:26
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Medyamon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizde mantıken hatalar var , ben işin hakkı 500 tl iken diyorum 100 tl'ye yapanlarda , 100 liralık işi 500 e yapanlar demiyorum ama tam olarak anlarsanız sorun kalmayacak.
    sizin yaptıgınız yoruma istinaden yazmadım Dün siteye referans sistemi ekletmek için konu açmıştım. Piyasa max 100 tldir. gelen fiyatlarda o şekildeydi. bir arkadaş 500 e yaparım yazmışda ondan yazmak istedim
  • 10-07-2020, 16:42:14
    #15
    3 liraya 10 köfte yavan olur, Bilgi sahibi olmasa dahi teklif verip, şansını denemiş. Bilgi sahibi kişilerde zaten 3 liraya yapmaz. O nedenle ucuz etin yahnisi olmaz. Olsada iyi olmaz.
  • 10-07-2020, 16:45:57
    #16
    refalert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 liraya 10 köfte yavan olur, Bilgi sahibi olmasa dahi teklif verip, şansını denemiş. Bilgi sahibi kişilerde zaten 3 liraya yapmaz. O nedenle ucuz etin yahnisi olmaz. Olsada iyi olmaz.
    Tecrübeli insanın yorumu bu tarz olur ben yazdım ama anlatamadık heralde
  • 10-07-2020, 18:04:53
    #17
    bu yüzden çok sorun yaşadığım oldu. R10'da neden bir havuz sistemi yok hala anlamış değilim. Direkt adaa geçeceğimize R10'a geçsek parayı işi teslim aldım butonuna tıklayınca onun hesabına geçse çok daha güzel olur. Ya da anlaşırken önce iş sonra ödeme olarak anlaşmak lazım
  • 10-07-2020, 18:26:23
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Medyamon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tecrübeli insanın yorumu bu tarz olur ben yazdım ama anlatamadık heralde
    O hocamın konuşma şekli daha cana yakın

    ondan dolayı ufaktan tartıştık heralde hocam