Bazen yorum yazdığıma pişman oluyorum.
O sana yazan adamı gül yüzünden mi seçiyorsun ? ucuz fiyat verdiği için seçiyorsun !
UCUZ ETİN YAHNİSİ YENMEZ
Vallahi ısraf billahi ısraf.
Hocam iyice boş yapmaya başladınız.
Adam işi alıp yapmayıp haklı mı oldu.
Bence de israf