Medyamon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen yorum yazdığıma pişman oluyorum.

O sana yazan adamı gül yüzünden mi seçiyorsun ? ucuz fiyat verdiği için seçiyorsun !


UCUZ ETİN YAHNİSİ YENMEZ

Vallahi ısraf billahi ısraf.
Hocam iyice boş yapmaya başladınız.

Adam işi alıp yapmayıp haklı mı oldu.

Bence de israf