Boş yapıyorsun falan güzel konuşmalar değil ama yinede sen bilirsin kardeş , burada sana bir şey anlatmaya çalıştım neyse sen bilirsin cidden kusura bakma.
Güzel olmadığının farkındayım konuşmaların. Ama sen israf falan yazarsan ben de üslubu değiştiririm hocam normal olarak.
Sorun yok hocam canınız sağolsun

iyi çalışmalar iyi günler