bu yüzden çok sorun yaşadığım oldu. R10'da neden bir havuz sistemi yok hala anlamış değilim. Direkt adaa geçeceğimize R10'a geçsek parayı işi teslim aldım butonuna tıklayınca onun hesabına geçse çok daha güzel olur. Ya da anlaşırken önce iş sonra ödeme olarak anlaşmak lazım