• 10-07-2020, 12:09:53
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    [/URL]

    iyermisin yemezmisin bilmem de bunun sebebi işkura kayıtlı olmayanların sayılmamasıdır. Şimdi gidip afiyetle her şeyi yiyip içersiniz.
    Yazdiginizdan bi anlam butunlugu cikartamadim hocam övdunuz mu sovdunuz mu?
  • 10-07-2020, 12:12:20
    #11
    ban yemek istemiyorum DDDD
  • 10-07-2020, 12:12:56
    #12
    yani şöyle bir durum var "ŞUANDA İŞİ OLANLAR BİLE İŞSİZ" nasıl böyle rakamlar verebiliyorlar anlamıyorum
  • 10-07-2020, 12:17:34
    #13
    Güya ekonomimizde hergün büyüyor ama
  • 10-07-2020, 12:20:57
    #14
    Konu kilit dağılın
  • 10-07-2020, 12:26:34
    #15
    adamın hali vakti yerinde çok şükür. işi de var . eve 11k para giriyor her ay. sıfır mercedes, honda vb arabaalanlar var. en az 1 evi var. bu adam eleştiriyor. ama 2300 lira alan asgari ücretli, 1400 lira alan emekli bu eleştirene kızıyor

    bence bunlar ters manyel yapmalılar. 1400 neyine yetmiyor eskiden tarhana yiyordun peynir mi biliyordun, iş beğenmiyor millet işçi beğenmiyor başımıa taş yağacak demeli bu yukarda özelliğini saydıklarım
  • 10-07-2020, 13:15:30
    #16
    Kuzeni yazmıştır.
  • 11-07-2020, 00:59:08
    #17
    https://www.mahfiegilmez.com/2020/07...zlik-oran.html

    Gerçek işsizlik oranı %24,6'dır. Okuyabilirsiniz.
    Nufüs artarken istihdama katılacak kişi sayısı düşüyor derseniz size kimse inanmaz.

    Maalesef ekonomik gidişat pek iyi değil.