adamın hali vakti yerinde çok şükür. işi de var . eve 11k para giriyor her ay. sıfır mercedes, honda vb arabaalanlar var. en az 1 evi var. bu adam eleştiriyor. ama 2300 lira alan asgari ücretli, 1400 lira alan emekli bu eleştirene kızıyor

bence bunlar ters manyel yapmalılar. 1400 neyine yetmiyor eskiden tarhana yiyordun peynir mi biliyordun, iş beğenmiyor millet işçi beğenmiyor başımıa taş yağacak demeli bu yukarda özelliğini saydıklarım