Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
[/URL]

iyermisin yemezmisin bilmem de bunun sebebi işkura kayıtlı olmayanların sayılmamasıdır. Şimdi gidip afiyetle her şeyi yiyip içersiniz.
Yazdiginizdan bi anlam butunlugu cikartamadim hocam övdunuz mu sovdunuz mu?