• 10-07-2020, 12:01:04
    #1
    Tüik : Türkiye'de işsizlik oranı nisanda 0,2 puan azalışla yüzde 12,8 oldu


    Kaynak :https://tr.euronews.com/2020/07/10/t...uzde-12-8-oldu
  • 10-07-2020, 12:02:43
    #2
    %12,8 olduğuna zerre inanmıyorum
  • 10-07-2020, 12:03:03
    #3
    kargalar bile güler buna
  • 10-07-2020, 12:03:41
    #4
    Bildiğim kadarıyla işsizlik oranı hesabı "İşkura o ay başvuru yapan insanların sayısı" olarak hesaplanıyor. Bu şekilde yapılan işsizlik oranı hesabının yanıltıcı olduğu ve böyle hesaplanmaması gerektiği de aşikar efendim..

    Saygılar
  • 10-07-2020, 12:03:53
    #5
    Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de işsizlik oranı nisanda 0,2 puan azalışla yüzde 12,8 oldu


    Kaynak :https://tr.euronews.com/2020/07/10/t...uzde-12-8-oldu


    iyermisin yemezmisin bilmem de bunun sebebi işkura kayıtlı olmayanların sayılmamasıdır. Şimdi gidip afiyetle her şeyi yiyip içersiniz.
    • enderun69
    enderun69 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-07-2020, 12:04:10
    #6
    Öle değil zaten hocam discouraged workers diye bir grup var iş aramayan işsizler diye geçiyor onların sayısını artırıyorsun işsiz sayılmıyor onlar sonra işsizlik azaldı Teknik bu
  • 10-07-2020, 12:04:32
    #7
    hepimizin söyleyecek çok şeyi var, yandaşların bile ama neyse..
    bu konu siyasete döner arkadaşlar sonra kilitlenir. demedi demeyin
  • 10-07-2020, 12:07:10
    #8
    siyaset muhabbeti ve gözünüzü silivri'de açarsınız o yüzden hiç görmemiş gibi devam edin bence
  • 10-07-2020, 12:09:03
    #9
    Valla haklısınız ) ama teknik bilgisi bu bilimsel formülünü söyledik diye şikayet etmezler herhal