Bildiğim kadarıyla işsizlik oranı hesabı "İşkura o ay başvuru yapan insanların sayısı" olarak hesaplanıyor. Bu şekilde yapılan işsizlik oranı hesabının yanıltıcı olduğu ve böyle hesaplanmaması gerektiği de aşikar efendim..

Saygılar