• 27-06-2020, 16:36:45
    #1
    Selamlar. Koruyucu önlemleri almadan lütfen dışarı çıkmayın. Ailece pozitifiz. Ben ve annem de pozitif birkaç gündür hastanede yatıyoruz.

    Evden çıkan sadece bendim. Maskesiz dışarı çıkmadım bugüne kadar. Sadece benim takmam yetmiyor. Etraftakiler takmadığı için bulaştı. Lütfen maskenizi takın ve başka insanların hakkına girmeyin. Sizin sebep olmanızla birçok kişi ölebilir veya virüs kapabilir. Kendinizde bir belirti olmasa bile taşıyıcı olabilirsiniz. Her gün birilerinin öldüğü bir hastanede bu şartlarda şeker hastası olan annenizle kalmak hiç kolay bir şey değil. Maskenizi eksik etmeyin. Özellikle annem için dualarınızı bekliyorum. Sevgiler...

    Güncelleme:
    Herkese teşekkür ederim durumumuz önceye göre daha iyi çok şükür.
  • 27-06-2020, 16:37:35
    #2
    Allah şifa versin. Bir an önce atlatırsınız umarım
  • 27-06-2020, 16:37:58
    #3
    🤖 AI Developer
    Rabbim şifa versin, kendinize çok dikkat edin.
  • 27-06-2020, 16:38:03
    #4
    Allah yardımcınız olsun hocam. İnşallah en kısa sürede kurtulursunuz. Dualarımız sizinle.
  • 27-06-2020, 16:38:32
    #5
    Allah şifa versin Allah yardımcınız olsun inşallah hocam en kısa zamanda iyi haberlerinizi bekliyoruz inşallah
  • 27-06-2020, 16:39:11
    #6
    Allah şifa versin Üstad.
  • 27-06-2020, 16:39:15
    #7
    Geçmiş olsun hocam acil sifalar diliyorum..
  • 27-06-2020, 16:39:18
    #8
    Allah acil şifalar versin hocam adamlara bakıyoruz maske var ama almış çene altında durmuş biriyle lak lak ediyor. Ben de çok sık olmasa da çıkıyorum gördüklerim gerçekten tuhaf.
  • 27-06-2020, 16:39:55
    #9
    Mevlam şifa versin, yardımcınız olsun inşallah en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz.