• 30-06-2020, 17:07:57
    #37
    Allah yardımcınız olsun geçmiş olsun.Dualarımız sizinle olacak.Allah'ın izniyle atlatacaksınız.
  • 30-06-2020, 17:37:25
    #38
    YokSun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle size ve annenize geçmiş olsun, umarım bir an önce tamamen atlatırsınız. Sormak istediğim bir şey var. Belirtilerin son zamanlarda değişiklik gösterdiği söyleniyor. Sizde bir belirti gösterdi mi virüs?
    Teşekkür ederim Allah razı olsun. Benim yaşadığım belirtiler:

    -İlk başta boğazda gıcık hissi vardı (gıdıklanma gibi. Bu his beni kendi istediğimle öksürmek zorunda bırakıyordu.
    -Daha sonra ani öksürmeler başladı istem dışı.
    -Eklem ağrıları başladı. Dirseklerim, kaburgalarım, omuzlarım, belim, hatta kafatası kemiğim bile ağrımaya başladı. Zorla kalkıyordum bazen ayağa.
    -Ateşim sadece bir kere yükseldi. Onun dışında normal seyirdeydi.
    -Soğuk su vücuduma değince rahatsız ediyordu. Örneğin abdest alınca soğuk su korkutuyordu beni, sıcak suyla alıyordum. Kardeşimin elinden bir damla soğuk su sıçradı elime o bile rahatsız etti.

    Annem:

    -Öksürük
    -Kaburga ve bel ağrıları
    -Ateşi yükseldiği zaman çok fazla yükseldi.
    -Bel ağrısı
    -Soğuk sudan rahatsız olma.

    Annem de şeker hastası ve şekerini de çok etkiledi şekeri çok yüksek çıkıyor.

    Önceye göre belirtiler azaldı. Kemik ağrılarım azaldı. Öksürük devam ediyor.