Maskesiz Görenler Ne Der? Pozitif...
37
●1.044
- 30-06-2020, 17:37:25Teşekkür ederim Allah razı olsun. Benim yaşadığım belirtiler:YokSun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-İlk başta boğazda gıcık hissi vardı (gıdıklanma gibi. Bu his beni kendi istediğimle öksürmek zorunda bırakıyordu.
-Daha sonra ani öksürmeler başladı istem dışı.
-Eklem ağrıları başladı. Dirseklerim, kaburgalarım, omuzlarım, belim, hatta kafatası kemiğim bile ağrımaya başladı. Zorla kalkıyordum bazen ayağa.
-Ateşim sadece bir kere yükseldi. Onun dışında normal seyirdeydi.
-Soğuk su vücuduma değince rahatsız ediyordu. Örneğin abdest alınca soğuk su korkutuyordu beni, sıcak suyla alıyordum. Kardeşimin elinden bir damla soğuk su sıçradı elime o bile rahatsız etti.
Annem:
-Öksürük
-Kaburga ve bel ağrıları
-Ateşi yükseldiği zaman çok fazla yükseldi.
-Bel ağrısı
-Soğuk sudan rahatsız olma.
Annem de şeker hastası ve şekerini de çok etkiledi şekeri çok yüksek çıkıyor.
Önceye göre belirtiler azaldı. Kemik ağrılarım azaldı. Öksürük devam ediyor.