Maskesiz Görenler Ne Der? Pozitif...
37
●1.044
- 28-06-2020, 16:48:41Geçmiş olsun dilerim
Maskesiz sokaga asla çıkmamalıyız evet ama maskede bir yere kadar koruyabiliyor kişisel temizligimiz bulundugumuz mekanların temizligini aksatmamalıyız bol bol ellerimizi yıkamalıyız diğer arkadaşların dediği gibi tedbiri önlemleri gevşetmemeliyiz.. - 28-06-2020, 18:28:35Rabbim tez zamanda şifa versin sağlığınıza kavuşursunuz inşAllah
- 30-06-2020, 16:52:55Öncelikle size ve annenize geçmiş olsun, umarım bir an önce tamamen atlatırsınız. Sormak istediğim bir şey var. Belirtilerin son zamanlarda değişiklik gösterdiği söyleniyor. Sizde bir belirti gösterdi mi virüs?Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle