Geçmiş olsun dilerim

Maskesiz sokaga asla çıkmamalıyız evet ama maskede bir yere kadar koruyabiliyor kişisel temizligimiz bulundugumuz mekanların temizligini aksatmamalıyız bol bol ellerimizi yıkamalıyız diğer arkadaşların dediği gibi tedbiri önlemleri gevşetmemeliyiz..