Selamlar. Koruyucu önlemleri almadan lütfen dışarı çıkmayın. Ailece pozitifiz. Ben ve annem de pozitif birkaç gündür hastanede yatıyoruz.

Evden çıkan sadece bendim. Maskesiz dışarı çıkmadım bugüne kadar. Sadece benim takmam yetmiyor. Etraftakiler takmadığı için bulaştı. Lütfen maskenizi takın ve başka insanların hakkına girmeyin. Sizin sebep olmanızla birçok kişi ölebilir veya virüs kapabilir. Kendinizde bir belirti olmasa bile taşıyıcı olabilirsiniz. Her gün birilerinin öldüğü bir hastanede bu şartlarda şeker hastası olan annenizle kalmak hiç kolay bir şey değil. Maskenizi eksik etmeyin. Özellikle annem için dualarınızı bekliyorum. Sevgiler...

Güncelleme:
Herkese teşekkür ederim durumumuz önceye göre daha iyi çok şükür.