• 23-06-2020, 22:17:53
    #1
    @konusanmedya; adlı üye arkdaşımdır. Kendisi ile konuştum mağdur olanlar ulaşmasını rica edicem.
    @Erhan; Ban cezası kaldırma şansımız varmı mağduriyetlerin hepsi giderilecektir.
  • 29-06-2020, 14:44:07
    #2
    Merhaba;

    Mağdurları konuya ekler misiniz
  • 29-06-2020, 15:50:50
    #3
    Style adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;

    Mağdurları konuya ekler misiniz
    @pehlivanmedya; alacağı vs varsa almak isteyen alsın
  • 05-07-2020, 15:00:09
    #4
    We 🤍 Playconsole
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @pehlivanmedya; alacağı vs varsa almak isteyen alsın
    Dolandırıcının neresi ile irtibata geçeyim alacağım var evet o zaman niye vermemiş yöneticiler huzurunda ,paneldeki bakiyemin hepsini silip banlamıştı,ban yeme sebebi o zaten,yönetici ile konuşmalar duruyor kanıtlar duruyor buraya girme durumunda tekrar şikayet açacağım,dolandırıcının burada işi yok boşuna ban yemez merak etme.
  • 05-07-2020, 15:02:24
    #5
    pehlivanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolandırıcının neresi ile irtibata geçeyim alacağım var evet o zaman niye vermemiş,ban yeme sebebi o zaten,bu r10 yönetici ile konuşmalar duruyor kanıtlar duruyor buraya girme durumunda tekrar şikayet açacağım.
    Mağduriyet söylerseniz yardımcı olurum
  • 05-07-2020, 15:05:43
    #6
    We 🤍 Playconsole
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mağduriyet söylerseniz yardımcı olurum
    Yardımcı olunacak bir şey yok d0landırıcı ban yedi bitti.




    Beni konuya eklemişler hem dolandırıldım hemde banı kalksın diye mağduriyet giderilecek diyor.Böyle bir rezillik olabilir mi ? Hem ilk d0landırsın insanları sonra verip açılsın,sonra bir daha insanları d0landırsın.Birde mağdurları ekler misiniz yazmışsınız anlayamadım lütfen gereğinin yapılmasını istiyorum,2 kez ban yemiş bir kullanıcıdır r10 tarafından ,ona göre bir yazı yazmanızı ve şikayerlerime bakılmasını istiyorum.
    İyi günler dilerim. @Style;
  • 05-07-2020, 15:18:43
    #7
    pehlivanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardımcı olunacak bir şey yok d0landırıcı ban yedi bitti.




    Beni konuya eklemişler hem dolandırıldım hemde banı kalksın diye mağduriyet giderilecek diyor.Böyle bir rezillik olabilir mi ? Hem ilk d0landırsın insanları sonra verip açılsın,sonra bir daha insanları d0landırsın.Birde mağdurları ekler misiniz yazmışsınız anlayamadım lütfen gereğinin yapılmasını istiyorum,2 kez ban yemiş bir kullanıcıdır r10 tarafından ,ona göre bir yazı yazmanızı ve şikayerlerime bakılmasını istiyorum.
    İyi günler dilerim. @Style;
    Hitaplarina dikkat et ne mağdur ettiyse yapalım.
    Kendisi benim arkadaşım 20.000₺ alışverişimiz oldu aramızda 1 gün sorun olmadı
  • 05-07-2020, 15:25:41
    #8
    We 🤍 Playconsole
    Enes65532 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hitaplarina dikkat et ne mağdur ettiyse yapalım.
    Kendisi benim arkadaşım 20.000₺ alışverişimiz oldu aramızda 1 gün sorun olmadı
    Sen Yöneticileri de kaale almıyorsun heralde.
    Gereğini söyledim arkadaşın olduğu belli
  • 05-07-2020, 15:28:57
    #9
    pehlivanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen Yöneticileri de kaale almıyorsun heralde.
    Gereğini söyledim arkadaşın olduğu belli
    Mağdur olmuş olabilirsiniz.
    Ama her neyiniz aldıysa veya mağdur ettiyse mağduriyet giderilmesi için bu konu açıldı