pehlivanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen Yöneticileri de kaale almıyorsun heralde.
Gereğini söyledim arkadaşın olduğu belli
Mağdur olmuş olabilirsiniz.
Ama her neyiniz aldıysa veya mağdur ettiyse mağduriyet giderilmesi için bu konu açıldı