pehlivanmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yardımcı olunacak bir şey yok d0landırıcı ban yedi bitti.




Beni konuya eklemişler hem dolandırıldım hemde banı kalksın diye mağduriyet giderilecek diyor.Böyle bir rezillik olabilir mi ? Hem ilk d0landırsın insanları sonra verip açılsın,sonra bir daha insanları d0landırsın.Birde mağdurları ekler misiniz yazmışsınız anlayamadım lütfen gereğinin yapılmasını istiyorum,2 kez ban yemiş bir kullanıcıdır r10 tarafından ,ona göre bir yazı yazmanızı ve şikayerlerime bakılmasını istiyorum.
İyi günler dilerim. @Style;
Hitaplarina dikkat et ne mağdur ettiyse yapalım.
Kendisi benim arkadaşım 20.000₺ alışverişimiz oldu aramızda 1 gün sorun olmadı