Dolandırıcının neresi ile irtibata geçeyim alacağım var evet o zaman niye vermemiş yöneticiler huzurunda ,paneldeki bakiyemin hepsini silip banlamıştı,ban yeme sebebi o zaten,yönetici ile konuşmalar duruyor kanıtlar duruyor buraya girme durumunda tekrar şikayet açacağım,dolandırıcının burada işi yok boşuna ban yemez merak etme.